piątek, 2 maja 2014

Tniemy koszty zdrowego odżywiania się :P

Cześć moje małe żuczki! Dzisiaj spędziłam około dwóch godzin na poszukiwaniu w sieci ciekawych przepisów opartych na produktach niskokaloryczny. W dalszym ciągu zależy mi na osiągnięciu wagi idealnej dla mnie i nie zamierzam się poddawać. Po przeszukaniu różnych stron, na który oferowane są takie właśnie przepisy natknęłam się na ogłoszenia firm cateringowych, które oferują dania o niskiej zawartości kalorii. Korzystając z ich usług mamy możliwość jednorazowego zamówienia potrawy lub indywidualnego ustalenia swojej diety na dłuższy czasu. Najczęściej spotykana jest oczywiście wersja 1200 i 1500 kalorii.


Nie jestem tylko pewna, czy firmy te oferują tak dużą ilość kalorii w jednym posiłku, czy może korzystając z tego typu usługi dostajemy posiłki pozwalające na odżywianie się przez cały dzień. Do tej informacji nie dotarłam, ale gdyby ktoś chciał skorzystać to na pewno wystarczy telefon do przedstawiciela wybranej przez nas firmy. Ja tego nie robiłam ponieważ i tak nie mam zamiaru z tego typu usług korzystać. Chodzi tutaj przede wszystkim o trzy rzeczy. Po pierwsze sprawy finansowe.
 
Gdybym chciała każdego dnia zamawiać posiłek dla mojej czteroosobowej rodziny na pewno zapłaciłabym o wiele więcej niż za produkty z których samodzielnie przyrządzam dania. Dodatkowy koszt zostałby też doliczony za transport, bo w mojej miejscowości firma taka na pewno nie funkcjonuje. Po drugie nie ufam tego typu instytucjom. Zamawiając gotowy posiłek nie jestem do końca w stanie ocenić, czy użyte produkty na pewno były świeże i zdrowe. W sklepie taka możliwość jest mi dana.

A jeśli coś się zepsuje już w domu to po prostu ląduje w śmieciach. I w końcu trzeci argument. Jest to oczywiście moja miłość do gotowania. Wiadomo, że zdarzają mi się dni kiedy nie mam ochoty a jakieś większe gotowanie, ale przeważnie przyrządzanie posiłków dla mojej rodziny sprawi mi bardzo dużą przyjemność. Firmy takie też mają swoje zalety. Osoby pracujące, które nie mają możliwość samodzielnie przyrządzać odpowiednich posiłków w ciągu dnia mogą korzystać z takiego kateringu. Jest to na pewno o wiele lepsza alternatywa niż bary typu fast food.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz